Kampania La Marqueuse oddaje hołd kobiecie, która ponad wszystko ceni sobie najwyższą jakość wykonania, kunszt rzemieślniczy i oryginalny design, a biżuterią wyraża siebie i podkreśla swój styl i charakter.Dziesięć wyjątkowych zdjęć w obiektywie utalentowanego Łukasza Pukowca, który w swoim portfolio ma m.in. okładki dla takich tytułów jak NUMÉRO, Vogue Portugal oraz liczne edytoriale dla Harper’s Bazaar, Elle i Schon Magazine to celebracja 10-lecia istnienia polskiej marki na rynku.Kampania, która prezentuję kobietę La Marqueuse – pewną siebie, dojrzałą, świadomą jakości i spełnioną - przedstawia najbardziej ikonowe modele biżuterii z danej kolekcji, które w ostatniej dekadzie wybrane zostały przez klientki marki. To one najlepiej odzwierciedlają jej DNA.Zaprezentowane w kampanii modele z kolekcji Ermitaż to autorskie projekty, wykonane ręcznie w limitowanej ilości egzemplarzy w złocie z brylantami, rubinami o fantazyjnym szlifie i okazałymi tanzanitami. Historyczne, oryginalne monety i amulety to kwintesencja kolekcji Empire, a inspirowane naturą modele z czarnymi brylantami z kolekcji Paradise zestawione zostały z najmodniejszymi w tym sezonie sygnetami z masą perłową i czarnymi diamentami w białym, różowym i żółtym złocie z ostatniej kolekcji Belle Guerrière. Każda propozycja niesie w sobie pokłady nieskończonej siły, podkreślając ukrytą w każdej kobiecie energię pięknej wojowniczki.Motyw „wędzidła” odzwierciedlony w zawieszce oraz złotym pierścionku to element linii Chevalier, powstałej z miłości i pasji do jeździectwa. Najnowsze trendy biżuteryjne odzwierciedlone są w modelach kolczyków z perłami Kasumi czy naszyjniku z pereł hodowanych. To wyjątkowe połączenie elegancji i najwyższej jakości kruszców w nowoczesnym wydaniu.Kampania na 10-lecie istnienia marki to swojego rodzaju hołd dla klientek La Marqueuse, które od dekady współtworzą z założycielkami - Jagodą Tarkowską i Urszulą Dmowską-Gęsiorek - wyjątkowe, oryginalne kolekcje i unikatowe modele biżuterii.