Reklamacje
Jeśli w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu zauważysz wadę produktu, możesz skorzystać z prawa do reklamacji.
Aby zgłosić reklamację, prześlij produkt na adres:
La Marqueuse
Ul. Okopowa 58/72 lok. 0,58
01-042 Warszawa
Z dopiskiem „Reklamacja”
Koszty przesyłki kurierskiej na terenie Polski pokrywa La Marqueuse. Przed wysyłką skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] — przygotujemy odbiór przesyłki przez naszego kuriera. W przypadku reklamacji międzynarodowej, koszt dostarczenia produktu do Polski ponosi Klient. Do przesyłki reklamacyjnej dołącz kompletnie wypełniony formularz reklamacji (PDF) oraz dowód zakupu: np. paragon, faktura lub inne poświadczające dokonanie zakupu (np. kopia wyciągu bankowego, kopia wyciągu z karty).
Brak potwierdzenia zakupu uniemożliwia możliwość reklamacji.
Na zgłoszenie odpowiemy w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
W przypadku stwierdzenia wad wynikających z winy producenta, biżuteria według uznania Klienta, zostanie:
- naprawiona i odesłany Klientowi na nasz koszt albo wymieniona na nową, wolną od wad i przesłana Klientowi na nasz koszt lub jej cena zostanie zwrócona lub obniżona.
W przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania (np. uszkodzeń mechanicznych) lub zdarzeń losowych, skontaktujemy się z Tobą w celu przedstawienia ewentualnych kosztów naprawy.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami pod nr tel. +48 888 444 343 lub drogą mailową - [email protected]