Menu

Logo La Marqueuse®  - sklepu jubilerskiego z ekskluzywną biżuterią

(0)

Reklamacje

W przypadku stwierdzenia wady produktu w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu, przysługuje Państwu prawo do reklamacji.

Jak zgłosić reklamację?

Reklamacja biżuterii odbywa się w trzech krokach:

1. Napisz do nas

Prosimy o kontakt pod adresem [email protected], z informacją o chęci złożenia reklamacji. Mailowo zostanie ustalony dogodny termin odbioru przesyłki.

2. Wypełnij formularz i przygotuj przesyłkę

Do przesyłki należy dołączyć:

  • wypełniony formularz reklamacyjny,

  • certyfikaty produktu (jeśli dotyczy), karta gwarancyjna,

  • dowód zakupu (paragon, faktura lub potwierdzenie płatności).

3. Przekaż przesyłkę kurierowi lub nadaj do paczkomatu InPost                

Odbiór zostanie zorganizowany w ustalonym terminie, w ciągu 7 dni od zgłoszenia.

Biżuterię można również dostarczyć do jednego z salonów marki.

Koszty przesyłki

  • Na terenie Polski koszt przesyłki reklamacyjnej pokrywany jest przez La Marqueuse.

  • Z zagranicy koszt dostarczenia produktu do Polski ponosi Klient.

Termin rozpatrzenia reklamacji

Na zgłoszenie reklamacyjne udzielana jest odpowiedź w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

Sposób rozpatrzenia

W przypadku uznania reklamacji za zasadną (wady wynikające z winy producenta), produkt zostanie - zgodnie z decyzją Klienta:

  • naprawiony i odesłany na koszt La Marqueuse,

  • wymieniony na nowy, wolny od wad,

  • lub jego cena zostanie zwrócona bądź odpowiednio obniżona.

W przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania (np. uszkodzeń mechanicznych) lub zdarzeń losowych, zostaną przedstawione ewentualne koszty naprawy.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z nami: [email protected]