Reklamacje
W przypadku stwierdzenia wady produktu w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu, przysługuje Państwu prawo do reklamacji.
Jak zgłosić reklamację?
Reklamacja biżuterii odbywa się w trzech krokach:
1. Napisz do nas
Prosimy o kontakt pod adresem [email protected], z informacją o chęci złożenia reklamacji. Mailowo zostanie ustalony dogodny termin odbioru przesyłki.
2. Wypełnij formularz i przygotuj przesyłkę
Do przesyłki należy dołączyć:
- wypełniony formularz reklamacyjny,
- certyfikaty produktu (jeśli dotyczy), karta gwarancyjna,
- dowód zakupu (paragon, faktura lub potwierdzenie płatności).
3. Przekaż przesyłkę kurierowi lub nadaj do paczkomatu InPost
Odbiór zostanie zorganizowany w ustalonym terminie, w ciągu 7 dni od zgłoszenia.
Biżuterię można również dostarczyć do jednego z salonów marki.
Koszty przesyłki
- Na terenie Polski koszt przesyłki reklamacyjnej pokrywany jest przez La Marqueuse.
- Z zagranicy koszt dostarczenia produktu do Polski ponosi Klient.
Termin rozpatrzenia reklamacji
Na zgłoszenie reklamacyjne udzielana jest odpowiedź w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
Sposób rozpatrzenia
W przypadku uznania reklamacji za zasadną (wady wynikające z winy producenta), produkt zostanie - zgodnie z decyzją Klienta:
- naprawiony i odesłany na koszt La Marqueuse,
- wymieniony na nowy, wolny od wad,
- lub jego cena zostanie zwrócona bądź odpowiednio obniżona.
W przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania (np. uszkodzeń mechanicznych) lub zdarzeń losowych, zostaną przedstawione ewentualne koszty naprawy.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu z nami: [email protected]