Menu

Logo La Marqueuse®  - sklepu jubilerskiego z ekskluzywną biżuterią

(0)

Dostawa

W jakim terminie realizowane są zamówienia?


Zamówienia realizowane są w terminie wskazanym przy danym produkcie na stronie internetowej. Termin ten, liczony w dniach roboczych, obejmuje czas wykonania biżuterii oraz jej przygotowania do wysyłki. Do podanego terminu należy doliczyć czas dostawy.


Co w przypadku zamówienia kilku produktów z różnymi terminami realizacji?


Jeżeli zamówienie obejmuje kilka produktów o różnych terminach realizacji i ma zostać wysłane w jednej przesyłce, nadanie nastąpi po skompletowaniu całości - według najdłuższego terminu realizacji spośród zamówionych produktów.


Kiedy zamówienie zostanie wysłane?


Biżuteria wysyłana jest po zaksięgowaniu wpłaty (w przypadku przelewu tradycyjnego) lub po otrzymaniu potwierdzenia autoryzacji transakcji (Przelewy24).

Przesyłki za pobraniem realizowane są do kwoty 15 000 zł.


Jakie są warunki dostawy na terenie Polski?


Wszystkie przesyłki krajowe są ubezpieczone.

Niezależnie od wartości zamówienia i formy płatności, dostawa w Polsce jest bezpłatna.

Zamówienia doręczane są przez firmę kurierską InPost, w dni robocze, zazwyczaj następnego dnia po nadaniu, w godzinach 8:00 - 18:00.


Czy realizują Państwo dostawy zagraniczne?


Tak. Wysyłki za granicę realizowane są na indywidualnych warunkach - czas realizacji, koszty dostawy i ubezpieczenia ustalane są w zależności od kraju docelowego. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt mailowy: [email protected].


Jak sprawdzić status przesyłki?


Status przesyłki mogą Państwo sprawdzić na stronie inpost.pl/sledzenie-przesylek, wpisując numer nadania otrzymany w wiadomości e-mail potwierdzającej wysyłkę.